Reacties
Reacties 51 - 100 van 113
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Christian | Hee ditta, wat een gebeurtenissen zeg! heb respect… | 5 feb. '12 |
| Loes van Maaswaal | Dag Lieve Ditta, Dat lijkt me allemaal heftig als… | 4 feb. '12 |
| Ad en Margret | Ha Ditta, Wat zal dat inderdaad een opluchting voor… | 3 feb. '12 |
| D | haha, ga ik later lezen, wauw, mis ik dan weer ...,… | 2 feb. '12 |
| Peter | Ha Dit! Even over je slaaptekort: Spreuken 30:1 e.v.… | 31 jan. '12 |
| D | ik heb geen gitaar gekocht, en dat ga ik ook niet… | 30 jan. '12 |
| Elsemarie | Het wordt nu al herkenbaar:) Bij Fleur en Reina, mijn… | 27 jan. '12 |
| Henri | Buenos dias! Nu jij nog heerlijk ligt te slapen, zijn… | 27 jan. '12 |
| Christian | Hee leuk om de verhalen te lezen van je wat een belevenis… | 26 jan. '12 |
| Peter | Ha dittip, hug van Sarah en Peter!! we hebben je ffkes… | 25 jan. '12 |
| Marije | Geen idee hoe lang de post naar Bolivia erover doet,… | 25 jan. '12 |
| Mathilde | Tip: Stuur niets via Hallmark want daar wordt gevraagd… | 25 jan. '12 |
| tante Riet | Hoi Ditta, Tjonge wat maak je een hoop mee in korte… | 24 jan. '12 |
| D | staat op de site van mision timoteo, mr mathilde heeft… | 24 jan. '12 |
| Bertine | Heej Ditta, Wat leuk om je belevenissen te kunnen… | 23 jan. '12 |
| Bertine | Wat leuk.. ziet er wel heerlijk uit zeg! | 23 jan. '12 |
| Bert | Hoi Ditta, wat is je adres in Bolivia? | 23 jan. '12 |
| Bert | Hoi Ditta, Was ons mailtje nog aangekomen? Sterkte… | 23 jan. '12 |
| Corinne | Ha lieve zuster Ditta, Ik behoor ook tot je fan-team… | 21 jan. '12 |
| Kees van Ginkel | Nou Barbera, daar zat ik ook net aan te denken ;).… | 21 jan. '12 |
| Fam. Van Rossum | Hoi Ditta, Leuk om op afstand jou belevenissen te… | 21 jan. '12 |
| Loes van Maaswaal | Dag Lieve Ditta, Leuk om te lezen allemaal, fijn dat… | 20 jan. '12 |
| de overburen | Hoi Ditta, Leuk om zo je belevenissen mee te kunnen… | 20 jan. '12 |
| Trudy van Hattum | Dag Ditta, leuk om je zo via je weblog te kunnen volgen.… | 19 jan. '12 |
| Ria van Assenbergh | Ditta, Leuk om te lezen hoe het met je gaat! Hier… | 19 jan. '12 |
| Danielle van Heteren | Hoi Ditta, Leuk om je verhalen te lezen zeg! We houden… | 19 jan. '12 |
| Petra | Leuk dat we je net via skype gezien en gesproken hebben!… | 19 jan. '12 |
| fam. Stam | Ha Ditta! Leuk om wat van je bezigheden te lezen.… | 19 jan. '12 |
| Teunie | Ha Ditta, ik ga alle verhalen lezen!:D En ga maar… | 19 jan. '12 |
| Patricia | Hee Ditta! Gaaf dat je daar bent! Ik vind het echt… | 18 jan. '12 |
| Barbera | zelfs jij lijkt groot bij zo'n mensje;P | 18 jan. '12 |
| Barbera | Ha Ditta, wat ontzettend leuk en interessant die verhalen… | 18 jan. '12 |
| Annemarie | Heee Ditta! Ik ging in een gekke bui eens kijken of… | 17 jan. '12 |
| D | Bedankt allemaal voor de reacties, is erg leuk om… | 16 jan. '12 |
| D | Ehm, bij nader inzien zijn het toch geen bananen maar… | 16 jan. '12 |
| Lianne | Hee ditta, super leuk om je verhalen te lezen! heel… | 16 jan. '12 |
| Ad en Margret | Wat leuk om even een banaan te kunnen plukken in je… | 16 jan. '12 |
| Jacqueline | Dag Ditta, fijn dat je goed aangekomen bent! Nu wennen… | 16 jan. '12 |
| lisa | =) | 15 jan. '12 |
| Theo & eline | Prachtig om alles vanuit de lucht te zien om dan weer… | 14 jan. '12 |
| Theo & eline | heaa Ditta, We zien wel dat je een leuke en mooie… | 14 jan. '12 |
| Mathilde | Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ben… | 14 jan. '12 |
| Henk en Sophiene | Hoi Ditta, Leuk te horen dat je goed bent aangekomen… | 14 jan. '12 |
| ad de graaff | dag ditta, Heel mooi dat je een goede reis hebt gehad… | 13 jan. '12 |
| Ad en Margret | Hee Ditta, Je bent er! Fijn hoor. De eerste dagen… | 12 jan. '12 |
| mama | Wat een zegen veilig en wel in Bolivia! Liefs pa en… | 12 jan. '12 |
| Peter | Haa, van dat water dat 2 meter opspuit, dat hebben… | 12 jan. '12 |
| Jaap & Chantel | Lieve Ditta, Mooi dat je bent aangekomen. Nu nog zorgen… | 12 jan. '12 |
| Petra | Palmbomen, wauw! Vergeet niet om foto's te maken!… | 12 jan. '12 |
| lisa | jaaaaaaaaah je bent er pffff wat een opluchting ik… | 12 jan. '12 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Jaap en Chantal: Ditta we wensen je een hele…
- Ad en Margret: Ha Ditta, Nog enkele uren…
- Diny van Leeuwen: Hoi Ditta, Nog anderhalve…
- Henri: Nog minder dan een week...!
- Ria van Assenbergh: Lieve Ditta, Ik wens je een…
Alle reacties »