Reacties

Reacties 51 - 100 van 113

Naam Reactie Datum
Christian Hee ditta, wat een gebeurtenissen zeg! heb respect… 5 feb. '12
Loes van Maaswaal Dag Lieve Ditta, Dat lijkt me allemaal heftig als… 4 feb. '12
Ad en Margret Ha Ditta, Wat zal dat inderdaad een opluchting voor… 3 feb. '12
D haha, ga ik later lezen, wauw, mis ik dan weer ...,… 2 feb. '12
Peter Ha Dit! Even over je slaaptekort: Spreuken 30:1 e.v.… 31 jan. '12
D ik heb geen gitaar gekocht, en dat ga ik ook niet… 30 jan. '12
Elsemarie Het wordt nu al herkenbaar:) Bij Fleur en Reina, mijn… 27 jan. '12
Henri Buenos dias! Nu jij nog heerlijk ligt te slapen, zijn… 27 jan. '12
Christian Hee leuk om de verhalen te lezen van je wat een belevenis… 26 jan. '12
Peter Ha dittip, hug van Sarah en Peter!! we hebben je ffkes… 25 jan. '12
Marije Geen idee hoe lang de post naar Bolivia erover doet,… 25 jan. '12
Mathilde Tip: Stuur niets via Hallmark want daar wordt gevraagd… 25 jan. '12
tante Riet Hoi Ditta, Tjonge wat maak je een hoop mee in korte… 24 jan. '12
D staat op de site van mision timoteo, mr mathilde heeft… 24 jan. '12
Bertine Heej Ditta, Wat leuk om je belevenissen te kunnen… 23 jan. '12
Bertine Wat leuk.. ziet er wel heerlijk uit zeg! 23 jan. '12
Bert Hoi Ditta, wat is je adres in Bolivia? 23 jan. '12
Bert Hoi Ditta, Was ons mailtje nog aangekomen? Sterkte… 23 jan. '12
Corinne Ha lieve zuster Ditta, Ik behoor ook tot je fan-team… 21 jan. '12
Kees van Ginkel Nou Barbera, daar zat ik ook net aan te denken ;).… 21 jan. '12
Fam. Van Rossum Hoi Ditta, Leuk om op afstand jou belevenissen te… 21 jan. '12
Loes van Maaswaal Dag Lieve Ditta, Leuk om te lezen allemaal, fijn dat… 20 jan. '12
de overburen Hoi Ditta, Leuk om zo je belevenissen mee te kunnen… 20 jan. '12
Trudy van Hattum Dag Ditta, leuk om je zo via je weblog te kunnen volgen.… 19 jan. '12
Ria van Assenbergh Ditta, Leuk om te lezen hoe het met je gaat! Hier… 19 jan. '12
Danielle van Heteren Hoi Ditta, Leuk om je verhalen te lezen zeg! We houden… 19 jan. '12
Petra Leuk dat we je net via skype gezien en gesproken hebben!… 19 jan. '12
fam. Stam Ha Ditta! Leuk om wat van je bezigheden te lezen.… 19 jan. '12
Teunie Ha Ditta, ik ga alle verhalen lezen!:D En ga maar… 19 jan. '12
Patricia Hee Ditta! Gaaf dat je daar bent! Ik vind het echt… 18 jan. '12
Barbera zelfs jij lijkt groot bij zo'n mensje;P 18 jan. '12
Barbera Ha Ditta, wat ontzettend leuk en interessant die verhalen… 18 jan. '12
Annemarie Heee Ditta! Ik ging in een gekke bui eens kijken of… 17 jan. '12
D Bedankt allemaal voor de reacties, is erg leuk om… 16 jan. '12
D Ehm, bij nader inzien zijn het toch geen bananen maar… 16 jan. '12
Lianne Hee ditta, super leuk om je verhalen te lezen! heel… 16 jan. '12
Ad en Margret Wat leuk om even een banaan te kunnen plukken in je… 16 jan. '12
Jacqueline Dag Ditta, fijn dat je goed aangekomen bent! Nu wennen… 16 jan. '12
lisa =) 15 jan. '12
Theo & eline Prachtig om alles vanuit de lucht te zien om dan weer… 14 jan. '12
Theo & eline heaa Ditta, We zien wel dat je een leuke en mooie… 14 jan. '12
Mathilde Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ben… 14 jan. '12
Henk en Sophiene Hoi Ditta, Leuk te horen dat je goed bent aangekomen… 14 jan. '12
ad de graaff dag ditta, Heel mooi dat je een goede reis hebt gehad… 13 jan. '12
Ad en Margret Hee Ditta, Je bent er! Fijn hoor. De eerste dagen… 12 jan. '12
mama Wat een zegen veilig en wel in Bolivia! Liefs pa en… 12 jan. '12
Peter Haa, van dat water dat 2 meter opspuit, dat hebben… 12 jan. '12
Jaap & Chantel Lieve Ditta, Mooi dat je bent aangekomen. Nu nog zorgen… 12 jan. '12
Petra Palmbomen, wauw! Vergeet niet om foto's te maken!… 12 jan. '12
lisa jaaaaaaaaah je bent er pffff wat een opluchting ik… 12 jan. '12

 « Vorige 1 2 3 Volgende »