Welkom!
14 december 2011 - Tricht, Nederland
Welkom op mijn reislog bij Reislogger! De komende maanden ga ik deze site gebruiken om jullie op de hoogte te houden van mijn wedervaren in Bolivia. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties.

wat is je adres in Bolivia?
mr mathilde heeft mij iets gestuurd op 2 januari al en ik heb nog niets gezien....
Dus wie weet nog gewoon wat geduld?