Welkom!

14 december 2011 - Tricht, Nederland

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! De komende maanden ga ik deze site gebruiken om jullie op de hoogte te houden van mijn wedervaren in Bolivia. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties.

4 Reacties

  1. Bert:
    23 januari 2012
    Hoi Ditta,
    wat is je adres in Bolivia?
  2. D:
    24 januari 2012
    staat op de site van mision timoteo,
    mr mathilde heeft mij iets gestuurd op 2 januari al en ik heb nog niets gezien....
  3. Mathilde:
    25 januari 2012
    Tip: Stuur niets via Hallmark want daar wordt gevraagd om een postcode (daar zit waarschijnlijk de fout). ;)
  4. Marije:
    25 januari 2012
    Geen idee hoe lang de post naar Bolivia erover doet, maar richting Afrika duurt gemiddeld een maand of drie voor het echt aangekomen is. Helaas...
    Dus wie weet nog gewoon wat geduld?