Aankomst
12 januari 2012 - Santa Cruz, Bolivia
Ha Allemaal,
Na een lange reis ben ik dan eindelijk aangekomen. Het vliegen beviel me wel maar de tweede keer wordt al minder leuk. En als er de derde keer een dikke man naast je zit en je werkelijk geen kant op kunt en je de nacht langzaam voorbij ziet kruipen .... New York was wel leuk om te zien vanuit de lucht hoewel iemand me gerust had kunnen vertellen dat het een andere stad was. Miami leuk me ook leuk maar in het donker zie je echt heel weinig. La Paz daar en tegen was heel bijzonder. Eerst zag ik alleen wolken, boven het amazonegebied werd mij verteld. Vervolgens zag je enorme bergen met sneeuw. Het vliegveld is bijna lachwekkend als je eerst in Brussel, New York en Miami bent geweest. Er lopen gewoon mensen die seinen met van de lampen! Santa Cruz was weer anders de landingsbaan ging langs palmbomen! het vliegveld is verder ontzettend klein. Ik begreep nu wel waarom we geen duidelijke afspraken hoefde te maken om elkaar te vinden! Ook het naar huis rijden was leuk. Had ik gedacht dat het hier warm en droog zou zijn .... Water genoeg! Het spuit soms wel twee meter de lucht in als je er doorheen rijdt. Verder zijn er vier huizen met `tantes', elke huis met tante heeft een aantal kinderen. Verder weet ik allemaal nog niet zo goed hoe het hier allemaal gaat. Bovendien is het vakantie voor de kinderen dus dat zal ook weer anders zijn.
Ik hoop jullie later meer te vertellen

mama :
- ooh grut er zit geen riem om haar koffer
- oh neej toch ze zij dat ze in NY iets zou laten horen.
- Help het is zes uur we hebben nog niets gehoord
- Lisa ga eens bellen( heb ikgedaanmaar nummer doe het niet)
- oma belt: al iets van ditta gehoord: mama neej ik ben zo ongerust (A) whihi maar super leuk verhaal ik ben jaloers ik zat steeds op school naar de klok te kijken : oeh ditta is nu aan het vliegennaar de zon ! maar dat viel tegen ;) het regend hier ook is dat een troost! liefs,
We zijn erg benieuwd naar je belevenissen daar en missen je nu al ;-)
Groetjes!
Mooi dat je bent aangekomen. Nu nog zorgen dat je niet afvalt ;-) . Gewoon eten wat zij ook eten. Veel plezier en tot horens.
Oom Jaap en tante Chantal + kids
ps. kun je vrijdag oppassen? Ach laat maar.
boks Peter&Sarah
Liefs pa en ma
Je bent er! Fijn hoor. De eerste dagen een beetje bijkomen van de reis waarschijnlijk!
Gezellig zo'n dikke man naast je. Zit je tenminste zo klem dat je gordel niet om hoeft tijdens het landen :D
Ben nu al benieuwd naar meer verhalen! Succes!
groetjes!
Heel mooi dat je een goede reis hebt gehad begrijp ik.
En nu maar lekker alles op je af laten komen.Het zal veel zijn.Wees niet te gretig, neem je momenten om je terug te trekken als je in de gelegenheid bent, bijvoorbeeld om te schrijven (zodat wij mee kunnen leven !)
Een goede tijd gewenst, hartelijke groet van ad de graaff
Leuk te horen dat je goed bent aangekomen daar
Oma had door de telefoon al je hele bericht voorgelezen, maar nu hebben we het ook zelf gezien
Goede tijd daar en we blijven je volgen !
Groetjes Henk en Sophiene
We zien wel dat je een leuke en mooie reis hebt gehad, en natuurlijk veilig bent aangekomen;)
Dat is idd een leuk welkom, met palmbomen langs de kant! Hoe is het slapen daar? Lekkr je eigen plekje of niet? Gezelschap van insecten?
Geniet van je eerste indrukken!
En we hopen snel weer een nieuw bericht te lezen..
Veel liefs en Gods zegen,
Fam Ebbers
Dank Gos voor alles