Reacties

Reacties 101 - 113 van 113

Naam Reactie Datum
Marije Fijn dat de reis goed is gegaan! Hoe bevalt het spaans?… 12 jan. '12
D haha, koffer is helemaal in orde, was nog even bang… 12 jan. '12
Ria van Assenbergh Hoi Ditta, Oma is bezorgd omdat je geen geen extra… 12 jan. '12
Mathilde Ha Ditta, Ben heel benieuwd of je veilig aangekomen… 12 jan. '12
rozanne Ha dit, Veilig aangekomen? we zijn er benieuwd hoe… 12 jan. '12
Kirsten Hee Ditta, Heel erg veel plezier en succes in Bolivia!… 11 jan. '12
Gert-Jan den Boer Hoi Ditta, Ik wens je van harte Gods zegen toe bij… 11 jan. '12
Danielle van Heteren Hoi Ditta, Heel veel succes en plezier in Bolivia.… 10 jan. '12
Barbera meiss, succes ermee!! Ik ben heel benieuwd hoe het… 9 jan. '12
Bertine Heej Ditta.. Heel veel succes in Bolivia! Goede reis… 2 jan. '12
tante Riet Nou meid, het schiet nu al echt op. we wensen je een… 2 jan. '12
D Haha, dat kan niet want daar heb ik geen visum voor… 2 jan. '12
Sarah als ik jou was, zou ik maar lekker in miami uitstappen… 15 dec. '11

 « Vorige 1 2 3