Reacties
Reacties 101 - 113 van 113
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marije | Fijn dat de reis goed is gegaan! Hoe bevalt het spaans?… | 12 jan. '12 |
| D | haha, koffer is helemaal in orde, was nog even bang… | 12 jan. '12 |
| Ria van Assenbergh | Hoi Ditta, Oma is bezorgd omdat je geen geen extra… | 12 jan. '12 |
| Mathilde | Ha Ditta, Ben heel benieuwd of je veilig aangekomen… | 12 jan. '12 |
| rozanne | Ha dit, Veilig aangekomen? we zijn er benieuwd hoe… | 12 jan. '12 |
| Kirsten | Hee Ditta, Heel erg veel plezier en succes in Bolivia!… | 11 jan. '12 |
| Gert-Jan den Boer | Hoi Ditta, Ik wens je van harte Gods zegen toe bij… | 11 jan. '12 |
| Danielle van Heteren | Hoi Ditta, Heel veel succes en plezier in Bolivia.… | 10 jan. '12 |
| Barbera | meiss, succes ermee!! Ik ben heel benieuwd hoe het… | 9 jan. '12 |
| Bertine | Heej Ditta.. Heel veel succes in Bolivia! Goede reis… | 2 jan. '12 |
| tante Riet | Nou meid, het schiet nu al echt op. we wensen je een… | 2 jan. '12 |
| D | Haha, dat kan niet want daar heb ik geen visum voor… | 2 jan. '12 |
| Sarah | als ik jou was, zou ik maar lekker in miami uitstappen… | 15 dec. '11 |

- Jaap en Chantal: Ditta we wensen je een hele…
- Ad en Margret: Ha Ditta, Nog enkele uren…
- Diny van Leeuwen: Hoi Ditta, Nog anderhalve…
- Henri: Nog minder dan een week...!
- Ria van Assenbergh: Lieve Ditta, Ik wens je een…
Alle reacties »